Sunday 25 November 2012

Christmas ornaments (1)

One post would not be enough to show everyting :D During last 2 weeks I was making Christmas ornaments with the help of my mum (she showed me, or better to say reminded me after all those years, how to crochet). I bought 2mm thick wool felt in cream and chocolate brown and made some heart shaped ornament (for me they look like gingerbread cookies). They are quite big - about 4 1/2 " high. I love how they look (the crochet finish is quite charming). I was making few extra and will list them in my shop soon:

Pierwszy post z serii swiatecznej :D Narobilam troche ozdob podczas pobytu mojej mamy, z jej pomoca (nauczyla mnie, a raczej przypomniala mi po tylu latach, jak sie szydelkuje). Kupilam sliczny 2 mm filc w kolorze kremowym i ciemnej czekolady, i uszylam serduszka na choinke (dla mnie wygladaja jak pierniczki :D ). Sa dosc duze, gdzies pomiedzy 11 a 12 cm. Moglabym je robic i robic... bardzo mi sie podobaja, a szydelkowe wykonczenie dodaje uroku:











I also made some (*more*, I started to make them before my mum's visit) red felt stars with small jingle bells:

Do tego zrobilam jeszcze kilka czerwonych filcowych gwiazdek z dzwoneczkami (zaczelam je robic jeszcze przed przyjazdem mojej mamy):


20 comments:

  1. Joasiu !!!
    "Pierniczki" na prawdę cudne; bardzo mi się podobają tak delikatnie ozdobione.
    Śnieżynki też ładne; ale mimo,że we właściwym :):):) kolorze "czerwonym" to jednak wybrałabym serduszka.

    ReplyDelete
  2. Pierniczki są do zjedzenia, takie cudne;-)

    ReplyDelete
  3. przepiekne! wygladaja jak przepyszne ciasteczka!

    ReplyDelete
  4. Piękne te serducha. Ale czerwone gwiazdki chyba zgapiłas ode mnie, przyznaj się, że siedzisz pod oknem i podglądasz...bo ja robię bardzo podobne:D

    ReplyDelete
  5. Love all the hearts ~ especially the ones in brown and those stars are too wonderful!

    ReplyDelete
  6. Both style of ornaments are very cute!

    ReplyDelete
  7. Przepiekne ozdoby !!Serca niesamowicie mi sie podobają !Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  8. Your ornaments are beautiful bliss. Hand made is sew very special.

    ReplyDelete
  9. Cudne, szczególnie podobają mi się serduszka - jak pierniczki.

    ReplyDelete
  10. Pięknie to sobie wymyśliłaś i zrobiłaś :o

    ReplyDelete
  11. they are all gorgeous..takes a heart to make one

    ReplyDelete
  12. Замечательно! Идеи супер.

    ReplyDelete
  13. Urocze i pięknie wykonane. Świetny pomysł. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    ReplyDelete
  14. Piekne! I love the crochet edging

    ReplyDelete
  15. Fantastyczne serduszka - bardzo dobrze dobierasz kolory (z czym wiele osób ma problem, np. ja...) :(
    Gratuluję i dodaję do obserwowanych. :)

    ReplyDelete
  16. Your ornaments look amazing. I really like the color combos.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...